nora-petterssonn45

Direktlänk till inlägg 28 augusti 2015

Freeedagg!!! :))

Av Nora Pettersson - 28 augusti 2015 14:49

Tjoo!

Idag äre äntligen fredag.

Asså dagen i skolan har vart ganska bra för att vara skola lixxom. haha

Först på morgonen hede vi svenska i halvklass, då vi bara skulle svara på några frågor.

Sen hade vi halvklass No.

Sen skulle vi haft slöjd, men vi hade freaking håltimmee!! omg de va asbra. Älskar håltimme.

Sen hade vi Idrott o de e as kul, typ ganska bra skoldag??

Nu är jag iaf hemma och jag ska träna idag igen, armar, ben, rumpa och mage.

Asså äntliiiggen helg, imorrn ska jag nog åka o shoppa med mamma.


Höörsss!!! ;P

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nora Pettersson - 30 augusti 2015 18:29

Hellöö!! Idag e de söndag.Önskar det fanns mins 2 lördagar ;)) Idag vaknade jag runt 8, jag skulle till stallet. Gick upp och bytte om å sånt, sen åkte vi till örnes. Vi travade o töltade lite, inge speciellt lixxom. Sen åkte ja o mamma til...

Av Nora Pettersson - 28 augusti 2015 16:49

Tjoo!!   Som ni säkert vet är sommarlovet slut och skolan har börjat. Vi fick nytt klassrum, ny lärare och två nya i klassen. Numera är vi 6.3 och inte 5.3 Betyg o ännu mer läxor och ansvar. Känns helt ok än så länge iaf. Saknar somarlo...

Av Nora Pettersson - 28 augusti 2015 14:58

1. Jag hatar att åka bil. 2. Jag är höjdrädd. 3. Jag älskar pengar och donken lite såhär extra mkt. Haha 4. Jag älskar att shoppa. 5. Jag är beroende av min mobil, asså helt sarriöst hah. 6. Jah älskar Rackartygarna. 7. Jag lyssar typ på ...

Av Nora Pettersson - 27 augusti 2015 21:10

Heej igen   Nu tänkte jag göra ett inlägg om lite låttips, och även lite personliga favoriter ;))   1. The world I know - Nause 2. Thats how you know - Nico & Vinz (Feat. Kid Ink & Babe Rexha) 3. Should ve Gone home - Måns zelmerlöw 4. ...

Av Nora Pettersson - 27 augusti 2015 16:47

Heej! Idag är det torsdag.   Asså vi slutar typ runt fkn 15 varje dag. Idag 15.10 Men iaf idag hade vi språk/spanska, So, No, Eget arbete och Mentorstid. Usch usch. Hahah men det gick ju bra iaf. Efter skolan åkte ja taxi hem. Nu li...

Presentation

Heej!
Är en 12 årig tjej, som heter Nora. Här är min blogg om mina dagar, mode, smink, roligheter och en massa mer random.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards